5 veckor till BF!

Skrivet 2011-12-03 Klockan 13:19:07


Idag är det exakt fem veckor till beräknad förlossning.



Önskar det bara var tre veckor kvar och att bebisen kunde vilja komma ut nu... :o)
Varje dag nu är ett kämpande. Känner mig som en överviktig 90-åring! Ärligt. Tung och stor, har nästan alltid ont i fogarna och svårt att sova = ständigt trött. Och så fort jag kämpar mig ut för lite rörelse får jag skitonda sammandragningar, som typ sitter i hela tiden när jag går. Och så lite smärtande hugg i magen och halsbränna på det, underbart! Plus några till krämpor... Veckans gnäll! Hehe...

Nä, det är ingen dans på rosor att vara gravid. Första gången kanske, men andra gången känns mer som en transportsträcka till målet. Första gången var graviditeten i sig underbar, som en lång rad delmål. Och jag som sa under förra graviditeten att "jag älskar att vara gravid!" och "kan tänka mig att bära på och föda andras barn" osv, haha... Aldrig i livet! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin