Hittar inte kläder till bebisen!

Skrivet 2011-12-13 Klockan 12:58:27


Ilandsproblem nr1: hittar inte nå bra kläder jag vill sätta på Pytte♥ när vi åker hem från BB.

Vill helst ha ekologisk bomull. Absolut omlottbody! Antingen byxor med fot eller kanske strumpbyxor? Inte massa figurer på, rätt "cleana" i designen, kanske lite mönster eller nån färg på bodyn och vita byxor. Får gärna vara lite tuffa kläder. Och så har jag kommit på att jag vill gardera mig den här gången, med både stl 50 och 56. Med Leia hade vi köpt 50/56 (är som 56) och hon BADADE verkligen i dom med sina blotta 47 cm. Men den här bebisen kan ju vara större, vet ju inte...

Det här är drömbodyn...
Foto: pytteliten.net
...som bara finns i prematurstorleken 40! :o(  Varför varför...


Jagar vidare...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin