Kämpa på!

Skrivet 2011-12-08 Klockan 22:04:00


 

Idag var jag hos barnmorskan. Vi pratade bland annat om min smärta i fogarna, som bara blivit värre de senaste veckorna. :o(  Hela förra veckan tog jag ju hand om Leia och det satte väl sina spår. I måndags nådde jag min gräns och Andy fick komma hem och vabba. Min barnmorska föreslog att jag skulle träffa läkaren och vi satte upp en tid nästa vecka. Det som gör det mest akut nu är att Leia inte blir frisk och kan gå till förskolan. Tur att jag har min mamma! Hon bor hos oss nu sen igår och stannar till imorgon till att börja med. Tar en dag i taget.

GBS-testet jag gjorde förra gången visade negativt, skönt! Blir ett nytt om två veckor.

Vi lyssnade på bebisens hjärtljud, lät alldeles utmärkt! Sen skulle barnmorskan känna hur bebisen låg men kunde inte riktigt få till det så hon fick ta ett ultraljud. Då visade det sig att den låg helt rätt, alltså med huvudet neråt. Härligt, den sköter sig! :o)  Frågade om fixering, men det är tydligen ovantligt att bebbarna fixerar sig hos omföderskor men att huvudet ner är i praktiken ungefär detsamma, eftersom dom sällan vänder sig efter det.


Längtar såå mycket efter vårt Pytte♥ nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin