Nästa sjukgymnasten!

Skrivet 2011-12-14 Klockan 16:26:03


Känner mig som en...


...när jag vaggar fram i sakta mak och med stooora magen... :S

Idag var jag hos läkaren på barnmorskemottagningen
. Vi pratade om min smärta i bäckenet, foglossningen. Hon pratade lite om receptbelagda smärtstillande, men det vill jag själv undvika med riskerna för fostret. Det blev ingen sjukskrivning, men om Leia skulle bli sjuk igen måste Andy eller nån annan ta hand om henne, så är det bara. 
Läkaren föreslog att jag skulle boka tid hos sjukgymnast för dom där berömda övningarna. Så nu har jag kontaktat dom och väntar på att dom ska ringa mig senast imorgon. Övningarna kan tydligen hjälpa i princip på en gång eller efter ett par gångers träning i alla fall! :o)  *hoppas*  Ska kolla på Vårdguiden ikväll, vet att dom har övningarna på hemsidan och börja med dom redan ikväll.

För övrigt är jag såå glad över att Leia har frisk denna vecka och jag har kunnat vila och sova varje dag! Känner mig mer energisk än på länge även om jag har ont. 
Och så har jag ändrat hennes schema på förskolan, så hon kommer gå på fredagar också, kortaste tiden 9-14. Så nu kommer hon gå samma antal timmar hon gick när både jag och Andy jobbade, 29 timmar. Känns bra. Då får hon utlopp för sin energi, vilket jag inte kan se till att hon får under en hel dag.

Återkommer med uppföljning om övningar och sjukgymnast. :o)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin