Dagens träning

Skrivet 2011-11-17 Klockan 22:02:18




Jympa Puls/Bas 55 min, i Haninge. Gick bra och var verkligen en energi-boost! :o) 
Fick lite sammandragningar vid vissa styrkeövningar men dom gick över snabbt. Och så fick jag lite ont i armbågarna, efter styrkan när vi skulle upp och röra på oss, weird... Det gick också över snabbt. Ett par övningar frestade lite på höftpartiet också, men då tog jag det lugnare och gjorde övningen lättare. Detta pass var helt klart jobbigare än ett rent Bas-pass! Var rätt svettig mot slutet.

Var alldeles för länge sen jag tränade i Haninge (min förening), så kul att "komma hem" och träffa alla funktionärs-kompisar! :o)  Och se alla stammis-motionärer som har gått på ens egna pass och som jag nu jympar sida vid sida med...

Nästa träning: Tisdag


Träning ger energi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin