Inställt träningspass

Skrivet 2011-11-08 Klockan 22:48:15


Min vanliga otur!

Skulle fortsätta mitt firande idag med ett träningspass
på Friskis & Svettis i Farsta. Trodde jag. Kom dit, då har passet utgått. För att ledaren är gravid! Som ett dåligt skämt... Dom hade inte hittat nån ersättare än utan det skulle gå ett box-pass istället på samma tid. Hade jag inte varit gravid hade jag gått utan att tveka. Men är inte en träning som passar mig nu. Kollade in i gymmet - fullt. Stor suck...

Ringde min kompis Maria, som bor i Farsta. Gick hem till henne och var där i några timmar, vilket var mycket trevligt! :o)

Imorgon är det inga pass som passar mig. Nästa träningstillfälle blir på torsdag, då du...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin