Namnnappar & tillbehör!

Skrivet 2011-11-04 Klockan 19:11:56


Idag kom namnnapparna jag beställt! :o)


Foto: FantasyFIA

Dessa kommer från Namnnappen och kostar 95kr/3 st, finns i olika färgkombinationer. "Platta Esska Happy" heter dom och är väldigt lika MAM's nappar. Vi har använt MAM's "silikon Air" nappar till Leia sen hon var spädis, men dom finns ju inte på Namnnappen. Går att beställa på MAM's hemsida, men är jättedyra och när jag försökte beställa därifrån så blev det bara struligt.

Av en händelse så frågade jag på Namnnappens sida på Facebook varför dom inte har MAM. Och då tipsade kvinnan om dom här och jag fick en gratis hemskickad för att prova. Värsta bra service ju! Först var Leia lite skeptisk men efter en stund så tog hon nappen och nu har hon den på förskolan.

 
 
Foton: namnnappen.se

Nappboxar! Smarta och praktiska i plast.

Till vänster: lite större variant för två nappar. Hank med en liten öppning i ena sidan för att kunna hänga den på t.ex. vagnen, skötväskan/väskan. 26kr, finns i flera färger.
Till höger: plats för en napp. 22kr, finns i flera färger. Vi kommer ha den i bilen.

Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Tess

Skrivet 2011-11-04 Klockan 20:13:15
Dom där är så himla söta! :)

URL: http://kervefors.se/blogg


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin