Sista dagen på jobbet

Skrivet 2011-11-07 Klockan 20:55:38


Idag var min sista dag på jobbet på ett bra tag. Gravidledig, kallar jag det. Har beviljats graviditetspenning (fd havandeskapspenning) av Försäkringskassan fram till 10 dagar innan beräknad förlossning. Pga fysiskt ansträngande arbete. Lite blandade känslor. Skönt, för att jag varit så trött på sistone, börjar bli tung och otymplig. Trist, för att jag verkligen trivts med mitt nya ansvarsområde jag hade på jobbet. Å så kommer jag ju sakna alla härliga kollegor! :/ 

Var gravidledig i två månader med Leia också, så jag vet att det inte kommer bli nåt problem att fördriva/njuta av tiden. Detta har jag tänkt använda tiden till (i prioriterad ordning):

* SOOOVA!!!
* Vila
* Diverse förberedelser; dona med bebiskläder, säng och skötbord mm...
* En längre promenad om dagen
* Träning; Friskis & Svettis-jympa
* Passa på att träffa vänner och släkt

Resten är plus...

Känns bra. 
9 veckor till BF (beräknad förlossning)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin