Veckans lyx!

Skrivet 2011-11-29 Klockan 22:20:49


Var på VIP-kväll på MakeUpStore idag. Bubbel i fina glas, utlottning av produkter, personlig rådgivning och 20% rabatt på allt. Love it! :o)


Foton: makeupstore.se

Dom visade den senaste makeupen "Pure". Väldigt fin!

Foton: makeupstore.se

Mina inköp:
*Ögonskugga: Microshadow, färg: brownie, 140kr (den är inte så mörk som på bilden) 
*Rouge: Blush, färg: power, 155kr (den är lite mörkare än på bilden)

Ögonskuggan tänkte jag ha till vardags, som ett snabbt lyft, lite upp-piffning utan annan makeup. Och rougen på samma sätt till vardags. Jag har väldigt känslig hud och blir lätt röd så jag behöver en sån här brun ton då, när jag inte använder nåt täckande underlag.

Skrev en önskelista till tomten också... ;o)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin