Veckans lyx!

Skrivet 2011-11-24 Klockan 20:18:43





Fina fossingar! Idag var jag på en timmes fotbehandling, medicinsk fotvård. Underbart! Speciellt eftersom gravid som jag är så börjar det bli lite marigt att nå fötterna, hehe...
Om du inte testat, gör det, det är värt varenda krona!

Och så har jag donat lite med bebisens skötbord. :o)  Hyllan (som jag skrev om i tidigare inlägg) kommer stå i vårt sovrum, eftersom vi bor i en trea och Leia har det andra sovrummet.

Kvar på Att-köpa-innan-bebisen-kommer-listan:
* Body, byxor och mössa att ha från BB
* Tunna vantar att ha inomhus
* Tjockare mössa för längre stunder utomhus
* Snuttefilt
Eventuellt också en tjock overall i stl 50 och ett extra fint mjukdjur.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin