me&i-party.

Skrivet 2012-01-29 Klockan 15:36:03


Igår var jag och Lilo på homeparty. Där visdade en tjej finfina kläder för både barn och vuxna. Har varit på visningar förut och gillar det skarpt. me&i's kläder är precis i min smak; mycket unisex, retro, glada motiv och färger, Öko-Tex-märkt m.m. 

Lilo hade varit vaken i ca en timme innan och precis ätit, både ammats och fått BS (Baby Semp) innan vi gick hemifrån. Så jag tänkte väl rätt logiskt att hon borde somna i vagnen påvägen dit. Men nej du, icke! Hon höll på att somna ett bra tag och jag tänkte att hon får ligga i vagnen så länge hon är nöjd. Det varade inte länge. Skriiik! Tog upp henne och så började visningen. Men inte ens i famnen kunde hon somna. Det brakade till i brallan, happ, blöjbyte. Trots det; skriiik! Happ, ammade tills hon släppte själv. Och då efter en stund, sov hon utan napp och jag kunde lägga ner henne i vagnen. Puhh! Vid det laget hade det gått över en timme och jag hann bara se halva kollektionen. Jaja, fick i alla fall efter det fika och titta i lugn och ro. :)

Några av inköpen:


Foton: meandi.se


Pants with rabbit in pocket! :) Lite yoga möter harem, i tunn kvalitet. Till Lilo (beställde stl 62/68).

Monkeys tunic! Ganska kort tunika med apa! :D Till Leia (beställde 98/104).


Ville typ ha alla kläder, hehe... Men det går ju inte! ;) Nu längtar jag efter att paketet ska komma...













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin