Ny sulky.

Skrivet 2012-03-20 Klockan 16:41:51

Det är svårt att klara sig med bara City Select'en på två barn i olika åldrar. Missförstå mig inte, jag ÄLSKAR vår City Select! Men vid en del tillfällen är barnen på två olika håll och behöver en varsin vagn. Som till exempel när farmor skulle hämta Leia på förskolan för att jag hade läkartid med Lilo. Jag tog såklart vagnen men då var farmor tvungen att låta Leia gå hem, vilket inte är optimalt nånstans.

Så när vi såg den här paraplysulkyn på Jollyroom för bara 199kr gjorde vi slag i saken. Den känns stabil och rejäl men ändå liten och smidig. Vikt 5,6kg, max belastning 15kg. Bärhandtag, reflex och varukorg. Märket är 2ME och modellen heter "P-Sulky 2-L Oslo".

Leia var med och packade upp den. "Wow!" "Kolla!" Hon klättrade snabbt upp i den, satte sig, helnöjd. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin