En vecka till BF!

Skrivet 2011-12-31 Klockan 13:23:43


Har aldrig nånsin varit mer gravid...
(Leia kom ju två veckor innan BF)

Snart sprängs magen... ;o)

 



Ok, bebisen får gärna inte komma idag, vore inte jätteroligt
. :/  Jag som verkligen trodde att den skulle komma runt jul, men tji fick jag... En kollega som hade BF 10 januari har redan fött för flera dagar sen! *avis*

Idag är det alltså exakt en vecka kvar till beräknad förlossning, och NYÅRSAFTON! :o)

Nu har min (för)väntan slagit om till att vara något "jag är i ett för evigt tillstånd och bebisen kommer nog aldrig ut". Först var det liksom "nu kommer den!", "nu startar det!" mest hela tiden. Nu är det mer "det kommer inte komma", "det blir igångsättning 14 dagar över tiden"... En positiv grej med detta är att en del av nervositeten och oron släpper. :o)

Så det blir nog en 2012a trots allt. Lite ballt vore det dock att bebisen skulle födas typ en minut över tolv inatt som förstfödd år 2012 och hamna i media, hehe...


***Gott Nytt År!***




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin