Typ en skötväska.

Skrivet 2012-01-26 Klockan 13:45:26


Häromdagen köpte jag en väska till Lilo. Inte en riktig skötväska men den ska funka som en...





Köpte den på jobbet. Det är många jag ser som använder den som skötväska och många som varit inne och köpt den på jobbet. Bra storlek, finns i många färger och mönster och så är det många bra fack i den också. Ett invändigt med dragkedja som inte syns på bilderna. Jag älskar många fack! :)
Ynka 99kr, Stadium.

Med Leia hade jag först en kombinerad skötväska/streetväska och sen beställde jag en vanlig, rätt stor axelväska från Spreadshirt, som jag designade. Men nu med andra barnet blir det lite annorlunda. Dels kommer vi inte vara borta med henne hela dagar (då behöver man ju rätt mycket grejer med sig). Dels så vet vi mer vad som verkligen behövs och tar inte med massa onödiga grejer, så då behövs inte bamseväskan orvar... ;) 

Är i alla fall supernöjd med väskan, än så länge! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin