Briefat med "coachen".

Skrivet 2012-02-03 Klockan 20:40:59


Igår var Anette på besök. Anette är en kollega från Friskis & Svettis och har varit min fadder från det att jag gick ledarutbildningen. Hon kom såklart för att träffa Lilo men främst för att vi skulle gå igen mitt träningsupplägg jag gjort. Planen för att ha en chans att komma tillbaka som jympaledare till hösten. Jag förklarade hur jag tänkt och vi bollade lite. Hon tyckte det verkade bra men poängterade att jag inte ska känna press att jag MÅSTE tillbaka till hösten. Alternativt kan jag börja vicka under höstterminen och/eller börja leda mitt egna pass till VT-2013. Känns bra.

Fem veckor kvar till efterkontroll. Det betyder minst fem veckor kvar innan första träningspasset. Längtar! :)

"Det här passet fokuserar på träning under och efter graviditeten.
Ett uppbyggande och stärkande pass där fokus ligger att hitta tekniker för bålstabilitet och bäckenbottenträning efter förlossning. Du tränar i trygga övningar till härlig musik för att klara ditt vardagsliv bättre. Ditt nya barn är med och ni får en skön träningsstund tillsammans."
Om Mamma Core Jympa på Friskis & Svettis. 




Trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin