Dagens bästa inköp Gravid

Skrivet 2011-10-10 Klockan 21:02:55


Idag har jag tagit semester för att gå på stan med min syster och hennes ena barn. Vi shoppade och lunchade.
OCH jag köpte en gravidjacka! :o)  Inte den jag spanat in tidigare, utan den här: 



Gillar den mer och mer! Från Mamalicious ord.pris 600kr. Jag fick 50% rabatt för att den saknade dragare i dragkedjan, vilket kap! Ny dragare fixar jag på jobbet, är ju bl.a. sånt jag jobbar med... :o) 
Hittade den på PUB.

Fick reda på att dom ska sluta sälja mamma-kläder där, såå tråkigt! Fler och fler "vanliga kedjor" slutar sälja och vi gravida blir hänvisade till nätet eller dyra nischade butiker. :o(

Är i vilket fall supernöjd med inköpet! Nu slipper magen bli kall...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin