Träningsupplägg 2.0.

Skrivet 2012-04-13 Klockan 14:11:02

Uppdaterat:

TRÄNINGSUPPLÄGG 2.0


Har delat in schemat i olika faser:
((4.) Start i april (Leia fyller 2 år).)) <------
5.) Start i mars.
6.) Start i april.
7.) Start i maj.

OBS! Ibland ersätter nästa fas en tidigare, som t.ex. att medeljympa ersätter basjympa.

SÅ MÅNGA DAGAR I VECKAN SOM MÖJLIGT
1.) Knipövningar

MÅNDAG
Vila

TISDAG
3.) Core Mamma (med Lilo)
5.) Jympa Bas
7.) Jympa Medel

ONSDAG
2.) Rask promenad 30-60 min (med Lilo) <-----

TORSDAG
3.) Core Mamma (med Lilo)
6.) Jympa Bas/Puls
7.) Jympa Medel eller Jympa Medel/Styrka

FREDAG
Vila

LÖRDAG
4.) Jympa Familj <-----???
5.) Jympa Bas
7.) Jympa Medel

SÖNDAG
Vila
---------------------------------

Kommentar:
*På tisdagar kör jag i första hand Jympa Bas, i andra hand Core Mamma.
*När Leia är sjuk och hemma från förskolan ersätter jag Core Mamma med Jympa DVD-passet.
*När jag kör träningspass på dan så hinner jag ej med promenad också. Ibland tar jag istället en powerwalk på kvällen.
*Ska testa ett Jympa Familj med Leia å se om det funkar, trots åldersgränsen på 3 år.


Bilden är tagen på Vårruset 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin