Kallt men skönt.

Skrivet 2012-02-02 Klockan 15:27:05


Promenad idag igen. Med Lilo. Ruggigt kallt, typ -15.

Dagens träning:

Typ: Rask barnvagnspromenad.
Plats: Ute, ett varv i motionsspåret, snö.
Tid: 40 min.
Känsla innan: Nu nya tag! 
Känsla efteråt: Riktigt bra, yes!
Övrigt: Sjukt kallt. Fick upp pulsen lite.

Yes! :) Lite tidigt att ropa hej!, men tror att det är såhär jag ska göra. Gå på promenad på morgonen, efter jag lämnat Leia på förskolan.





Det är extra viktigt att ha bra kläder när det är såhär kallt.
Jag har mjuka träningsbyxor under enklare skidbyxor. En tjock typ fleece (lager 2) och softshell-jacka. En shysst mössa och GoreTex-handskar. På fötterna har jag ullsockor och ett par walkingskor i GoreTex, helt perfekt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin