Kort men snabb.

Skrivet 2012-02-01 Klockan 22:09:58


Var ute med Lilo å vagnen idag. Medan stooora snöflingor ramlade ner från himlen...


Dagens träning:

Typ: Rask barnvagnspromenad.
Plats: Ute, runtom där jag bor, snö.
Tid: 20 min.
Känsla innan: Stressad.
Känsla efteråt: Hade inte tid att känna efter, hämtade Leia på förskolan. 
Övrigt: Lite besviken/uppgiven för att det blev så kort.


Är svårt att hinna med promenaderna nu tisdag-torsdag som jag tänkt. Med en bebis som är rätt onöjd och emellanåt har svårt att somna... Imorgon ska jag testa att gå på promenad direkt efter jag lämnat Leia istället. Hoppas det passar bättre, för i samband med hämtning funkar inge bra i alla fall.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin