Push-up-jeans.

Skrivet 2012-02-08 Klockan 21:25:25


Low, extra low, super low, medium low, normal low... Så låter det bland modet nu och har gjort ett bra tag. Men faktum är att alla kroppar passar inte för det och alla trivs inte med det heller (insert coin...), hehe... Varför försöka att pressa in en LP-skiva i ett CD-fodral när det finns speciella modeller på fodral som passar LP-skivor, om ni fattar vad jag menar? Självklart får alla ha de kläder som de vill! Missförstå mig inte, men jag tror tyvärr att många går för mycket efter modet och tänker inte så mycket på att det finns annat som passar dem bättre... 

För oss kvinnor som fött barn och har kvar mer eller mindre (degig) mage kvar så passar det extra bra med hög midja. Japp, den ska vara hög, inte normal ens, utan gå till naveln eller över. :)

High 5 till HÖG MIDJA:



"...med push-up-effekt som ger snygg form. Håller in magen och lyfter rumpan."
Låter ju helt perfekt! :)  Jag LÄR ju beställa minst ett par... Finns i flera olika färger/tvättar, stl 36-54, i stretchdenim, från Ellos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin